Informații GDPR
Protecția Datelor cu Caracter Personal
Stimați Clienți,
De la 25 mai 2018, se modifică normele care reglementează protecția datelor cu caracter personal. De la această dată, intră în vigoare Regulamentul General din 27 aprilie 2016 privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare „GDPR"). De aceea, adresăm atât Clienților noștri, cât și Potențialilor Clienți, prezenta informare prin care vă aducem la cunoștință modul în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
Administratorul Datelor
SISSOFT GLOBAL SRL este administratorul datelor dvs. cu caracter personal și entitatea care decide cu privire la scopurile și modurile de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal.
Important: Furnizarea datelor este benevolă, dar este necesară pentru încheierea contractului și realizarea ulterioară a serviciului.
Obținerea de informații referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal
Contactați Inspectorul pentru Protecția Datelor:
Email: office@sissoft.ro
În scris: pe adresa sediului nostru
Obținerea datelor și scopul prelucrării acestora
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru că acest lucru este necesar pentru executarea contractului încheiat cu dvs., și anume pentru executarea serviciilor (conform articolului 6 alineatul 1 litera b din GDPR), inclusiv pentru:
- Înregistrarea utilizatorului în sistemul de comenzi și asigurarea serviciilor către utilizator, inclusiv prezentarea de oferte de produse și realizarea comenzilor (conform articolului 6 alineatul 1 litera b din GDPR)
- Examinarea plângerilor și reclamațiilor (conform articolului 6 alineatul 1 litera c din GDPR)
- Formularea de pretenții legate de contractul de asigurare încheiat (conform articolului 6 alineatul 1 litera f din GDPR), situație în care interesul legitim este reprezentat de dreptul de a formula pretenții
- Scopuri de arhivare (conform articolului 6 alineatul 1 litera c din GDPR)
- Scopuri statistice (conform articolului 6 alineatul 1 litera f din GDPR), situație în care scopul legitim al administratorului este reprezentat de deținerea de informații privind statisticile operațiunilor pe care le efectuăm, ceea ce ne poate permite îmbunătățirea activității pe care o desfășurăm
Obligații legale: Dispozițiile legale ne impun prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scopuri fiscale și contabile.
Marketing
Mai putem prelucra datele dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing, și anume pentru promovarea produselor și serviciilor noastre:
- Fără mijloace electronice: pe baza articolului 6 alineatul 1 litera f din GDPR (interes legitim)
- Cu mijloace electronice (e-mail, telefon): doar pe baza acordului dvs. (conform articolului 6 alineatul 1 litera a din GDPR)
Beneficiarii datelor
Datele dvs. cu caracter personal pot fi transmise altor entități care prelucrează datele dvs. în nume propriu, printre altele către:
- Entități de poștă sau curierat
- Bănci și procesatori de plăți (în funcție de modalitatea de plată aleasă) – pentru restituirea plăților nedatorate
- Procesatori de plăți (în cazul în care clientul alege această modalitate) – pentru realizarea plăților
- Organe de stat sau alte entități autorizate prin lege (administrații financiare, organe de urmărire etc.)
- Firme de hosting și furnizori IT care operează sistemele noastre de telecomunicații
- Furnizori de servicii de asistență juridică, fiscală, de contabilitate sau consultanță
Durata stocării datelor dvs.
Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe durata valabilității contractului (a realizării serviciului), dar și după încetarea acesteia:
- Datele din contracte: până la momentul prescrierii pretențiilor rezultate din contract (cel mult 10 ani de la data încheierii executării contractului)
- Pentru obligații legale: în special obligația de stocare a documentelor contabile, de emitere de facturi etc.
- Documente de garanție: timp de un an de la expirarea garanției legale sau de la soluționarea reclamației
- Date marketing: în cazul prelucrării pe baza unui acord – până la momentul retragerii acestuia
- Date din formularul de contact: până la momentul prescrierii eventualelor pretenții (cel mult 3 ani)
Drepturile în ceea ce privește prelucrarea datelor
Drepturile dvs. includ:
- Dreptul de acces la datele dvs.
- Dreptul de modificare a datelor
- Dreptul de ștergere a datelor
- Dreptul de limitare a prelucrării
- Dreptul de transfer al datelor
- Dreptul de opoziție
- Dreptul de retragere a acordului în orice moment
Important: În situația în care considerați că prelucrarea pe care o efectuăm încalcă dispozițiile GDPR, aveți dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal.
Prelucrarea datelor în mod automatizat (profilare)
Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate în mod automatizat (inclusiv sub formă de profilare), însă acest lucru nu va avea niciun efect juridic față de dvs., nici nu vă va influența în mod semnificativ situația sub aspect juridic.
Ultima actualizare: 13.07.2025
Această politică este în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR)